Einde van de vakantie in zicht.

11 juni 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

We zijn niet meer gaan minigolven maar lekker de laatste dag nog wat winkels gaan bekijken en lekker gaan zitten uitwaaien op het strand. Dat gaat snel zo. 4weken zijn omgevlogen! We hebben zelf nog een keer gekookt, aardappeltjes met groente en vissticks. Het had goed gesmaakt!! We zijn doorgereden naar het laatste punt in de buurt van het vliegveld. We hebben besloten niet de nacht door te brengen in de camper maar in een hotel. Zodat we nog rustig kunnen slapen voor de vlucht. Alle koffers ingepakt  en nog lekker uit gaan eten. We zitten nu te relaxen op de hotel kamer. Het is nu 19.15 uur en morgen om 10.30 gaan we naar het vliegveld!!

Het weer was GEWELDIG, de omgeving was GEWELDIG, de mensen waren vriendelijk, de uitstapjes waren FANTASTISCH en de vakantie was om NOOIT MEER TE VERGETEN!!! GEWELIG FANTASTISCH SCHITTEREND ADEMBENEMEND MOOI!!!!!!

En het belangrijkste van deze ervaring :IK HEB MIJN ANGST OVERWONNEN!!!!!!!

We zijn blij als we weer thuis bij alle lieve mensen zijn!

Groetjes en tot snel!!!!!!!!