Santa Barbara en Morro Bay

6 juni 2014 - Morro Bay, California, Verenigde Staten

We zijn vetrokken vanuit Los Angeles, de volgende stop zou Santa Barbara zijn. Toen we hier aankwamen zijn we een paar uurtjes op t strand gaan zitten en hebben we besloten om toch nog verder te gaan rijden naar Morro Bay zodat we de laatste dagen niet meer ver hoeven te rijden. Aangekomen op een mooie camping moesten we hier perse 2nachten blijven maar dit wilde we niet omdat we daar ook de tijd niet voor hadden dus zijn we doorgereden naar de volgende camping. Hier aangekomen bleek de office dicht, weer balen maar gelukkig kwam de manager naar buiten en zei dat er op het bord briefjes hingen van de vrije plaatsen. Hier mochten we maar 1 nacht blijven omdat alles vol was! We zijn de dag erna het plaatsje Morro. Bay gaan bezoeken, en hebben we zee otters gevoerd,  smiddags Pizza gegeten, dit hadden we nog niet gehad hier haha. toch weer besloten om door te rijden naar Monterey. Dit is een groter plaatsje. Hier zijn we nu!

Groetjes

1. Tiny:
    8 juni 2014
    Geniet nog van de laatste dagen .en als jullie thuis zijn komen we zeker naar jullie avontuur luisteren.nog heel veel plezier.dikke kus tante tiny.