Universal Studio en de rest.

5 juni 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Eergister zijn we naar de Universal Studio's geweest. Ik was te moe om iets te schrijven!! We kwamen daar aan en de drukte viel reuze mee dus we hebben geen voorrangspas gepakt. Eenmaal in het park zijn we eerst in de Shrek attractie geweest. Vervolgens zijn we de studio tour gaan maken, hierbij ging je in een treintje langs de grote studio hallen en door sommige opname plekken zoals die van Desperate Housewives, Jaws en nog verschillende. Ik vond het jammer dat je in een treintje zat, zo kon je er niet echt doorheen lopen zeg maar. Toch was het wel leuk om allemaal te zien. Ook werden er met ons verschillende scenes uit film gedaan zo kon je zien hoe dit in elkaar steken! Dat was wel interessant. Verder zijn we nog in verschillende attracties geweest en hebben we 2 show gezien. In een show lieten ze de special effecten zien, dit was ook wel interessant. Het was heeeel warm dus ik kreeg een beetje last van de warmte. We zijn toen maar in de wild waterbaan gegaan, daar werd je zo nat dat ik meteen weer was afgekoeld haha. We zijn rond sluitingstijd gegaan en hebben ons bij de camper nog wat te eten gemaakt. En zo snel is je dag weer om. Gister zijn we een auto gaan huren zodat we de bekende plaatsjes hier in Los Angeles nog konden gaan bekijken. We zijn bij het Hollywood teken geweest en bij The walk of fame, hier werd een rode loper opgebouwd dus daar zal een deze dagen wel wat te beleven zijn. Verder zijn we door Beverly Hills gereden en zijn we naar het plaatsje Santa Monica gereden. Hier hebben we over het mooie strand gewandeld waar het erg druk was en zijn we die Pier gaan bekijken. Echt zoals op tv staat hier een achtbaan, reuzenrad een halve kermis dus. We besloten om nog even door te rijden naar Venice Beach. Hier is Rick naar de kapper gegaan. Ik heb een UUR moeten wachten. Volgens mij heeft die vrouw elke haartje apart geknipt. pff . We zijn nog even verder gelopen en Frans kwam Erdinger bier tegen en dus gingen we even op een terrasje zitten want deze had hij nog nergens eerder gezien. We gingen nog even over de ´´boulevard´´ lopen en overal zag je van die ´´aparte´´ mensen.  Maar ook veel daklozen. Nergens lekker en normaal eten te vinden dus de auto pakken en verder rijden. Ik was vandaag de chauffeur omdat ik niet in de camper rijd. We zijn gestopt bij een vis restaurant. Het was heerlijk! Ik had een spaghetti met garnalen nog een soort vis en een soort knoflooksaus. Rick en Angelique hadden een mixed grill van vis en Frans had een stuk vis (weet ff de naam niet meer.) We waren weer eens zo moe van een hele dag dat we vroeg zijn gaan slapen. Nu is het hier smorgens en gaan we doorrijden naar Santa Barbara. Over 5 dagen is onze vakantie alweer om!

Groetjessss

1. Priscilla:
    6 juni 2014
    Wat vliegt de tijd. Geniet nog van de laatste paar dagen! X
  2. Gwen:
    6 juni 2014
    Pfff Dat gaat snel. Als je terug komt zal het hier nog wel mooi weer zijn. A.s. maandag zou het 33 graden worden :). Geniet er nog maar van de laatste daagjes en ik wacht met smacht op de nieuwe laatste verhalen en foto's.