Death valley

20 mei 2014 - Death Valley National Park, Verenigde Staten

We zijn onderweg gegaan naar Death Valley. Het eerste stuk ging goed...totdat we op een gegeven moment in de verte een grote zwarte wolk zagen... Hoe korter bij we kwamen hoe erger het werd, leek wel een opkomende wervelwind... Toen we hem naderde zag je niks meer om je heen alleen donkere lucht, terwijl het net nog 9 een mooi weer was... Het was een soort zandstorm... Even de auto aan de kant gezet om te kijken, maar het enige stukje lichte lucht werd ook meteen donker... Snel verder rijden... Opeens zaten we er midden in, we moesten super langzaam rijden want de wind sterkte was erg hard.. Dit was wel even een eng en spannend moment.. Aangekomen op plek van bestemming, was de storm ons achterna gekomen. Ik vond het maar niks, vooral niet toen ik daar bij het informatie punt fotos had bekeken!!  Besloten om verder te rijden (2uur) verder kwamen we in een plaatsje terecht Pahrump.. Hier zitten we nu op een hele luxe rv park. Eigen grote bbq erbij, zwembad, fitness, bowling en overal om ons heen palmbomen. Toch nog iets positiefs!! (Haha) We hebben net taco's gegeten voor 1 dollar het was dinsdag taco avond, en de mannen friet met steak.  Onze rekening was 34 dollar voor 4 man eten en drinken waaronder halve liters bier. Dus nog een pluspunt!  Nou morgen is dan echt de dag aangekomen dat we naar Las Vegas gaan, Rick kan niet wachten!! Doordat we door zijn gereden, zijn we ook nog dichterbij!