Eerste dag San Francisco

13 mei 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Na een uur vertraging te hebben gehad zitten we na 10,5uur vliegen toch in SanFrancisco! Wat een mooie stad, allemaal hoge gebouwen en de echt politie autos vanuit de films. We zijn om 14.00 uur aangekomen in ons hotel (gelukkig) want die taxi was niet al te stevig..... nadat we onze spullen hebben uitgepakt en ons hebben opgefrist zijn we op pad gegaan, maar helaas, eerst een andere broek want hier was ik (denise) al meteen doorheen gescheurd. Agja zo heb je wel een rede om meteen te gaan shoppen! Dat hebben we dus ook alvast gedaan. Daarna hebben we nog even lekker op een terras gezeten, jaa het is hier 32graden!! We zijn rond 18.00 uur naar onze hotel kamer gegaan, want we waren nu al meer dan 24 uur wakker.. En ja hoor wordt je smorgens met zijn alle om half 6 wakker! Nu wachten totdat we kunnen ontbijten, de vraag is alleen wat!! Daarna gaan we met de bus alle bezienswaardigheden bekijken en natuurlijk nog verder shoppen!

tot de volgende keer!

groetjesssssss

1. Kevin T:
    13 mei 2014
    Hey allemaal,

Het ziet er al veelbelovend uit. Nu kan het echte genieten beginnen. Veel plezier en ik ben benieuwd naar jullie volgende foto´s en verhalen.

Liefs Kevin
  2. Kim:
    13 mei 2014
    klinkt als een super begin van een mooie vakantie kijk al uit naar de rest van jullie verhalen! <3