Longbeach

3 juni 2014 - Long Beach, California, Verenigde Staten

De 2de dag in San Diego zijn we naar de stad gegaan, ofja we zijn in een heel groot winkelcentrum geweest. Aan het eind van de dag zijn we met de tram naar Old Town geweest en zijn we mexicaans gaan uiteten. We kregen allemaal een glas water erbij, later bleek dit erg goed te zijn voor rick en mij! Het eten daar was erg spicey!! We zijn vroeg gaan slapen omdat we moe waren van de hele dag door San Diego lopen. De 3de dag zijn we naar Sea World gegaan. EINDELIJK!!! Als klein kind was ik al dol op Free Willy, en nu ging ik hem dan in het echt zien!! We zijn vroeg vertrokken zodat we daar waren als het park openging. Ik wilde niet meteen naar de orca's omdat het leukste er dan vanaf was. We besloten daarom om eerst door t park te lopen. De orca show was om 12uur, maar ik wilde er op tijd zijn dus zijn we al heel vroeg in de rij gaan staan. We zaten dan ook echt vooraan! Ze waarschuwde wel dat we daar erg nat konden worden, maar dat hadden we er wel voor over natuurlijk. De show was GEWELDIG!! We zijn er gebleven tot sluitingstijd. En zijn daarna nog een hapje gaan eten. Ik had alweeeeer taco's . Deze hoef ik dus de komende tijd echt niet meer. We kwamen erachter dat we rood waren, ja in de zon gezeten bij de show dan heb je miet eens door dat je verbrand. Ik heb nu witte ogen van de zonnebril en de rest rood... (Niet om aan te gluren)! Toen we terug waren op het rv park zijn Rick en ik nog even in de Jacuzzi geweest even uitrusten van de dag. Daarna hebben we nog een camping gezocht voor de volgende dag als we naar Los Angeles gaan. Hier zitten we dan nu. We kwamen aan en kregen te horen dat het hier 1,5 uur nog vandaan was.. Om dit 3dagen te doen ...1,5 uur heen en dan weer terug hadden we geen zin in dus hebben we besloten om hier ma 1nacht te blijven... Morgen vroeg gaan we naar Universal Studio's en dan door naar de volgende camping!!!

Groetjess

1. Els:
    4 juni 2014
    hoi denise het was zeker een fantastise ervaring he en de foto s zijn prachtig
  2. Monique:
    4 juni 2014
    Hoi Denise, leuk om jullie reisverslagen te lezen en werkelijk prachtige foto's van Sea World!!
    Wij wensen jullie nog heel veel plezier.

groetjes uit een bewolkt en regenachtig Landgraaf.
  3. Priscilla:
    4 juni 2014
    Super foto's. Leuk dat je er zo van genoten hebt! X
  4. Denise:
    Hallo!

Ja het was ook echt geweldig monique!!
    En het weer is heeeel goed hier, elke dag zon tot nu toe

Groetjes