Laatste dag Zion alweer

25 mei 2014 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen heeel vroeg opgestaan om Zion national Park te gaan bezoeken. Ons plan was om er een wandeling te maken. Bij aankomst kregen we eerst een filmpje te zien, de wandeling ging door een rivier. Bij het filmpje werd verteld waarop je moest letten en wat je allemaal moest meenemen voor de tocht. Ook hadden we schoenen gehuurd voor door het water te lopen. We hadden geluk dat het weer lekker warm was,het water ook niet al te koud was, en de rivier niet te ruw. Tijdens de wandeling zijn we nog een hert en verschillende eekhoorntjes tegen gekomen. Prachtig wandelen tussen de rotsen in een rivier. Met een stok moest je voelen hoe diep t was. Na 2,5 uur wandelen door de rivier met dikke stenen zijn we omgedraaid. Nu moesten we ook nog 2,5 uur terug... Pff we besloten om te gaan douche en dan te gaan uiteten.. We waren te moe om zelf te koken hihi. Na het koken nog even gepoold en alweer hebben rick en ik van angelique en frans verloren... Hmm...

Morgen vertrekken we weer uit Zion en gaan we verder naar Bryce canyon. Daar willen Rick en ik een quad huren om de tocht te maken. Morgen is ook Angelique jarig!!!

En mijn kleine solo Chanel Peeters is NEDERLANDS KAMPIOEN!!!!