Bryce Canyon

26 mei 2014 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

Zo we laten Zion national Park achter ons en gaan nu naar Bryce Canyon. Eenmaal aangekomen zijn Frans en Angelique met de shuttle bus naar de top van de Canyon gegaan. Rick en ik wilde graag een quad tocht maken. We zijn meteen gaan informeren en we konden om 3uur mee met de tocht van 3 uur rijden. Meteen ingeschreven!! Het was heel erg leuk en mooi, minder door de bossen en bergen. Mooie uitzichten en soms leek het wel of je zelf in de film bambi zat. Overal herten om je heen zo ook een moeder met kleintje (bambi) dus haha. Na 3 uur rijden zagen we niet meer uit. Helemaal bruin van de stof en modder, agja het was wel de moeite waard! Terug op de camping gedoucht en gaan uiteten. We waren zo moe van die 2 dagen dat we al om half 9 lagen te slapen. Morgenvroeg (27-5) gaan we richting de Garnd Canyon, dit is 6 uur rijden.. Lang tochtje dus maar... daar gaan we ook wat beleven! want we gaan een helikoptervlucht maken boven de Grand Canyon!!! We zijn heeel erg benieuwd!

De verjaardag van Angelique hebben we ook gevierd, hele camper versierd en natuurlijk een cadeau erbij en lekkere taart!!

En overmorgen (28-5) is mijn zus ook nog jarig!! JOEHOEEE

Groetjes vanuit Bryce Canyon!!
Leuk dat jullie ons volgen!!