San Diego

31 mei 2014 - San Diego, California, Verenigde Staten

Vandaag was Rick aan de beurt als chauffeur en ik als ''denisedenise'' oftewel tomtom.
We moesten 2,5 uur rijden totdat we in San Diego aankwamen. Onderweg wel even gestopt voor de beroemde ''koffie to go'' wat ons dagelijkse ritueel is geworden. Die van de Mac Donalds is het lekkers de: Caramel Mokka. Echt heeeerlijk! Daarna nog even een paar boodschapjes gehaald voor het avondeten. In elke supermarkt hier is een eettent, van subway , pizzahut tot mac Donalds OVERAL zie je eten...... Aangekomen op de camping gaan Angelique en ik altijd eerst checken hoe ''schoon'' de douches zijn haha. Daarna kijken hoe het zwembad is. Dit is tot nu toe erg meegevallen!! Gelukkig. We zijn vandaag naar the beach van San Diego geweest. Overal zie je smalle afgetrainde bruine mensen, en het is weekend dus het was ook superrrrr druk. De cocktail bars zijn hier toch echt de favoriet. We zijn er met de taxi heen gegaan. Die al meteen vroeg of Rick en ik broer en zus waren, want overal waar je keek waren mooie meiden volgens hem!! Toen hij hoorde dat we vriend en vriendin waren gaf hij Rick een advies om zijn zonnebril op te houden zodat ik niet kon zien of hij de andere meiden was aan het bekijken.. (leuk zo een taxi chauffeur) . Ook kregen we de vraag van welke muziek wij Hollanders hielden, waarop Angelique R&B als antwoord gaf en meteen knalde de muziek uit de boxen, niet als achtergrond maar volop! Het was wel een grappige chauffeur! We hebben een wandeling langs het strand gemaakt en verschillende winkeltjes bekeken. Mensen hier lopen niet langs het strand maar hebben bijna allemaal een fiets of een skateboard. Dat is wel grappig om te zien, zelf de opa's komen langs op een skateboard. Ook zie je hier op het strand de echte eerste hulp hutjes zoals je ze in baywatch ziet! Ze staan met verrekijkers de mensen in het water in de gaten te houden. We zijn een hapje gaan eten en Rick had zich ook een cocktail besteld. Aangekomen op de camping zijn we nog met zijn 4en gaan poolen en tafeltennis, maar winnen van Frans en Angelique doen we nog steeds niet, behalve met tafeltennis!! Rick en ik zijn om 18.00uur nog even in het zwembad gaan zitten en daarna nog even in de jacuzzi. Daarna nog zelf taco's gemaakt en als afsluiter van de dag gaan de vrouwen tegen de mannen kaarten. Ben benieuwd wie gaat winnen want het staat 3-3!!
Morgen gaan we naar de stad, en overmorgen EINDELIJK naar Sea World!!

Groetjesss!

1. Els: