Seqouia park

18 mei 2014 - Sequoia National Forest, Verenigde Staten

Ja hoor eindelijk aangekomen in Seqouia, wat een eind rijden zeg!! We zijn daar naar de hoogste boom van de wereld gaan kijken de Sherman tree. We hebben nog een wandeling gemaakt en zijn toen doorgereden naar onze camping, deze lag in het park. We kwamen erachter dat het advies was om niet met een camper langer dan 20ft daar te gaan rijden, maarja hoe komen we anders op de camping???? Juist, gewoon proberen!! We kwamen erachter waarom het advies was, de bochten waren super smal en stijl omlaag....Eenmaal bij de camping aangekomen zitten we echt in de middle of nowhere..  De Ranger van het park, zo noemen ze hier de receptionist kotm naar ons toe om in te checken.. Het eerste punt : HAAL ALLES UIT DE CAMPER WAT EETBAAR IS!! WE HEBBEN HIER BEREN!!   Oeioei spannend, zullen we dan nu echt een beer gaan zien?? Punt twee: GEEN STROOM!! Dus ook geen wifi en geen douche. Echt kamperen dus, ook dit heeft wel wat. Aangekomen op de plek , is er een ''berenbox'' waarin je al je eten in moet zetten, hier kan de beer niet bijkomen..Lekker de barbeque aan, salades maken en brood in de oven! Zitten we net te eten, staat er een hert tegen over ons. Die had natuurlijk ook wel zin in zo een worstje van de barbeque, geweldig om zoiets naast je camper te zien lopen. Ze zijn niet eens bang. Nadat alles op was hebben we even een vuurtje gemaakt en nog even wat gekletst. Toen het donker was, hebben we de zaklamp erbij gepakt om af en toe de bosjes in te schijnen, we willen natuurlijk niet opgegeten worden (haha). Morgen gaan we richting Lake Isabelle, daar hebben we weer wifi!!!! De fotos zet ik er dalijk op , we gaan nu eerst weer lekker barbequen!! Jullie liggen nu te slapen, het is bij jullie nu 2uur snachts!

xxxxxxx

1. Bert Peeters:
    20 mei 2014
    Hoi Denise,Rick,Frans en Angelique.
    Zo te zien hebben jullie het wel naar jullie zin. Jullie hebben tot nu toe al heel wat beleefd zo te zien op de foto's. Jullie zijn al echte rangers (hoeveel beren hebben jullie gezien), jullie zien er goed uit en op richting Las Vegas. Kun je natascha ook toevoegen aan jouw reisblok : [email protected]
    Nog heel veel plezier en tot straks op skype,

Groetjes Pap,Mam
  2. Denise:
    20 mei 2014
    Hoi pap,

Ik had natascha al toegevoegd.. En zo te zien heeft ze de mail geaccepteerd dus zou ze gewoon een mail moet krijgen??

Groetjes