Het park bezoeken

17 mei 2014 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we het Yosemite park gaan bezoeken. Overal waar je kijkt zie je zo een kleine schattige eekhoorntjes rennen, ze zijn hier niet bruin maar grijs. Het Yosemite park is echt super mooi!! Bovenop hele mooie uitzichten gehad. Na de wandeling hebben we even een broodje gegeten en ook hier kwamen de eekhoorntjes gewoon naar je toe! Je mag ze natuurlijk niks geven. We zijn verder gereden en toen kwamen we bij de watervallen. Hier zijn Frans Rick en ik omhoog geklommen, fotos volgen nog!   Hoe hoger we gingen hoe natter en kouder het werd, maar het was wel echt een avontuurtje!! Ondertussen zat Angelique met de voetjes in het beekje. We hebben tot nu toe prachtig weer! Boven de 30graden. Toen we ''thuis'' in onze camper waren hebben we gekookt, Aardappelen, boontjes en vlees stond op het menu. Daarna nog even gekaart en ja hoor de vrouwen hebben DIK gewonnen! Morgen weer vroeg op 06.00uur omdat we naar Seqouia park gaan en dit verder is dan we dachten!!