De volgende plek.

29 mei 2014 - Needles, California, Verenigde Staten

Hellooo Honey  ( zo begroeten ze ons )

We zouden na de Grand Canyon door gaan naar Lake Powell zoals jullie op de kaart kunnen volgen, dit hebben wij niet gedaan. Het was daarna veel te ver omrijden naar het andere stuk. We zijn vanuit Grand Canyon doorgereden naar Kingmann ook hier zijn we niet gestopt maar doorgereden naar Needles, dit omdat we dan korter bij San Diego zijn waar we 1 dag zouden blijven Hier is het trouwens 39 Graden ppff warmmm. Onderweg komen we veel aardige mensen tegen die een praatje willen maken en heel enthousiast zijn als we zeggen dat we uit Nederland komen, deze mensen zeggen ook dat San Diego super mooi is dus hebben we besloten om daar langer te blijven omdat we al een dag kwijt zijn aan Sea World. Dus de planning zal ik even aanpassen bij de kaart! We hebben geen vaste plekken meer geboekt dus kunnen we nu alle campings zelf uitzoeken. Ook nu dus, we hebben een heel mooi resort aan de Colorado Rivier, super mooi zwembad met jacuzzi, wel zo handig als het warm is om even het water in te kunnen en natuurlijk Wifi!! We moeten jullie natuurlijk wel op de hoogte houden! We hebben zowat de halve dag in het zwembad gelegen. Morgen gaan we verder naar Ghost Town. Als dit geen hele dag duurt gaan we weer verder rijden en overmorgen willen we dan aankomen in San Diego!! Ik kan niet wachten totdat ik EINDELIJK een Orca in het echt ga zien!!! Verder hebben we het heel erg naar onze zin en zet ik er zo nog wat fotos op.

Wij gaan zo avond eten koken (spaghetti!!!) heerlijk..
p.s de vrouwen staan niet meer met 3-1 voor met kaarten maar het is 3-3 geworden.....

Groetjesss en tot de volgende keer