Grand Canyon

27 mei 2014 - Grand Canyon North Rim, Arizona, Verenigde Staten

We gingen richting Grand Canyon, alleen liep dit niet zo als we gedacht hadden. We kregen een omleiding... Borden gevolgd maar we snapten er niks van, opeens kwamen we niet eens meer borden tegen en de TomTom zei alleen maar keer om keer om. Toch maar rechtdoor blijven rijden en uiteindelijk hadden we dus GELUKKIG een afkorting gemaakt en waren we niet verdwaald. Smiddags kwamen we aan, en zijn we bij uitzicht punten gaan kijken. Prachtig is het hier. Aangekomen op de camping waren we even aan het balen, geen stroom, geen water aansluiting en geen WiFi. De douches zijn 20 min lopen, agja dat heeft ook wel wat geen luxe. Groot pluspunt is dat er op de camping hele grote rendieren lopen. Echt zo ene van de kerstman! je kan foto's maken  zonder dat ze wegrennen! Vanmorgen (woensdag) zijn we de helikoptervlucht gaan maken. Hier zijn geen woorden voor, zo mooi boven de Grand Canyon, wat een uitzichten!! Het was echt een mooie belevenis!! We zitten nu op een terrasje en gaan straks nog barbecuen en kaarten. Morgen rijden we weer verder naar de volgende plek!

groetjesssssss.

1. Priscilla:
    28 mei 2014
    Te gek wat jullie allemaal meemaken! Wat een avontuur!! De foto's zijn prachtig. Liefs, x
  2. Els:
    29 mei 2014
    wat een prachtig iets om mee te maken ben nog steeds jaloers