Yosemite

16 mei 2014 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Gister zijn we onze camper gaan ophalen. We waren nog aan het twijfelen om helemaal naar manteca te rijden maar hebben het toch gedaan. Onderweg flink boodschappen ingekocht en het avondeten was Mac Donalds. Aangekomen op de camping werden we al gewaarschuwd dat er heel veel muggen waren, en je raad het al....dat was het enige wat we niet gekocht hadden!! We hebben daarom maar in de camper gezeten en daar hebben we een potje kaarten gedaan. De vrouwen hebben DIK gewonnen!! Vanmorgen waren we weer vroeg wakker er zijn we doorgereden naar Yosemite. Hier zijn we smiddags aangekomen. We zijn een blokje gaan wandelen en besloten om lekker te gaan barbequen. Rick en ik zijn nog even naar de winkel gegaan om dingen te halen.. De eerste winkel was een half uur rijden! Agja, hier is de internet verbinding heeeel slecht dus de fotos volgen nog.

Groetjess

1. Kim:
    ey allemaal,

dat klinkt weer als een heel avontuur en niet opgegeten door de muggen :P geniet nog van jullie mooie dagen en hoop dat de internetverbinding snel beter is!.

groetjes daar!! van ons <3
  2. Pascal:
    17 mei 2014
    Die muggen zullen wel monsters zijn daar! Hihi
  3. Els:
    17 mei 2014
    hoi allemaal hoe kunnen jullie nou muggen spray vergeten en zijn jullie al tarantulas tegengekomen nog veel plezier daar
  4. Natascha peeters:
    18 mei 2014
    Klinkt allemaal goed, op de muggen na dan:-/
    Geniet ervan xxx